Tema: Re: Kodėl plaka šluotele?
Autorius: bzik
Data: 2009-09-02 08:30:32
priborai yra norintiems "gaminti kaip profai", bet to padaryt nesugebantiems :) o ivaldzius peili laiko gamybai sugaisti ne ka daugiau, nei susikomplektuot pribora, greit supjaustyt, iskomplektuot ir isplaut pribora. Plius vieta. Keliolika peiliu tikrai uzima maziau vietos, nei pora elektriniu stebuklu. Ir plovimui visai kitos laiko ir resursu sanaudos.
Kopustas pjaustytas peiliu turi visai kitokia isvaizda, nei kombainu. Turim siemens kombaina su visokiausiais diskais (bulvytes fri, kinietiskos morkos, pjaustymas storiau/ploniau ir t.t.). Rezultate ~50% daugmaz pataiko i tai ko reiktu, visa kita ivairiu formu ir dydziu jovalas. Zmona studiju metais dirbo vienoj maitinimo istaigoj. Peiliu pjausto tikrai neprofesionaliai, bet man iki jos tempo ir gaunamo rezultato toli toli.

Lygiai tos pacios mintys galioja del sluoteles. Dirbdamas virtuveje prie keliu puodu vienu metu, neturi laiko susirinkinet kombainus. Skirtingiems rezultatams reikia skirtingo isplakimo lygio. Plakdamas sluotele iskart matai ar jau pakanka. Jei pojuciai islavinti, pagal putos pasipriesinima jauti jos standuma.