Tema: Re: Klausimas snapso zinovams
Autorius: zauras
Data: 2009-01-26 15:08:27
Kadangi daugelio šaldytuvų kamerose temperatūra nebūna žemesnė, nei -18C,
retam alkoholis sušąla į ledą. Pas mane šaldiklis traukia iki -30C, tai nors
ir aukštesnė tempertūra nustatyta (apie -20), nuolat užsiraunu ant
sušalančių butelių. Taip nutinka ir su lietuviškais brandais, ir su
Absoliutu, parvežtu iš Vokietijos.
Pagooglines radau, kad 40laipsnių degtinė užšala prie ~ -26-27C. (Grynas
etanolis prie -114C). Tad užšalimas prie -20-24 reikštų greičiausiai didesnį
vandens kiekį degtinėje arba netesingą mano šaldytuvo termometrą :)
Šiame procese galima įžvelgti ir teigiamų dalykų - perpylę likusį butelyje
skystį ir palike ledus turėsime stipresnį alkoholį. Toks primityvus
distiliavimo metodas gaunasi :)