Tema: Re: Huawei P9
Autorius: Velnias
Data: 2017-02-20 10:18:07
Nu jo, kai už obuolį su 16Gb ir 4.5" ekranu sumoki štuką eurų, tai kur ten
girsies, kad nepatenkintas... :)

"Exo"  wrote in message news:o8e77u$uj5$1@trimpas.omnitel.net...

man patinka sakinio kontrukcija pas daugelį kalbant apie android, maždaug:
"naudoju pora mėnesių, labai patenkintas..." :D Ple panadosi 1,5 metų ir
tada sakyk kad labai patenkintas.... nes kažkaip pasiekus šį terminą, tik iš
keletos fanbojų girdėjau teiginį "labai patenkintas" kai kalbama apie
androidą...

Exo

"Arnoldas"  wrote in message news:o8bp0p$28v$1@trimpas.omnitel.net...

Aš labai patenkintas. Naudoju pora mėnesių gal ir daugiau.