Tema: Re: xiaomi note 3 pro LT kalba
Autorius: valytojas
Data: 2016-12-08 21:04:14
Mane stebina kaip dažnai jei atnaujinimus daro globaliai versijai, koks
zumzungas LT regionui net 2-3 atnaujinimų nepadaro telefonui.

"markoh"  wrote in message news:o2c3qc$tfc$1@trimpas.omnitel.net...

tik pagavo wifi, pasiule oficialu atnaujinima,
po update atsirado Lithuania regional, LT kalba, kokybe visa kita super,
zmona patenkinta kai saiba
Xiaomi rulz :) kogero sekantis ir mano telefas

On 2016-12-08 14:33, markoh wrote:

> kas susidures ir galetu daugiau pakomentuot?

Su Xiaomi nesusidūręs, bet logiškai mąstant, jei ten kažkoks lokalus
kiniškas rom'as įvarytas, tai lieka tik rom'ą keist į Europai skirtą
arba kokį nors custominį. Antruoju atveju reiks atrakint bootloaderį,
suflashint custom recovery, o jau tada custom rom.

Žodžiu, atsiverti kokį xda developers ir skaitai skaitai...