Tema: Re: Ka pirkt?
Autorius: tas kurs Uirshyja
Data: 2016-06-05 17:54:50
As turiu LG G3, tai nu neturiu jokiu priekaistu. Baterija pasikrauna
labai greitai, laiko ilgai, viduje aisku androidas, bet kol kas
pretenziju dar neturejau (iki pirmo rimtesnio update'o turbut). Tik
reikia biski kamera kitoje puseje saugoti, nes kiseneje nusitrina
stikliukas. Aisku, lipni juosta problema isprende.