Tema: Re: del bites planu uzsieniui
Autorius: LB
Data: 2016-03-17 15:12:29
man atrodo, kad jie sutapatino paslaugą, įkainį ir planą. čia iš atsakymo:
taip, tokią teisę turi visi operatoriai. Kaip ir minėjome ankstesniuose
laiškuose,kiekvienas klientas turi teisę paslaugų atsisakyti. Jums planas
yra išjungtas ir dabar galioja standartininiai roamingo tarifai.
Apgailestaujame, kad naujoji paslauga neatitiko Jūsų poreikių.

tai ką, galima man ir kokį kitą planą įjungt, nesvarbu, kad sutarty kokis
tai Maksimalus17 - įjungiam Brangiausias45 , o jei nesipriešina, tai bent
mėnesį babkių gausim.