Tema: Re: Smartfono motinines keitimas ir IMEI keitimas
Autorius: Paul_
Data: 2016-02-03 15:32:13
Ardymas - geriausias budas susiprazinti su irenginiu. Pasiruosimas uzeme
gerokai ilgiau. Tik va dar yra ir programinis klausimas, kuris daug
sudetingesnis ir atima daugiau laiko. Kompiuteriai nera man nauja
sritis, o dabartiniai gudrafonai, kaip suprantu, ir yra nesiojami mini
kompiuteriai, kurie be savo tiesiogines paveldetos telefono funkcijos
igavo ir kruva kompiuterio funkciju. Itariu, kad ateityje bus nelabai
svarbu kokio gamintojo gelezi naudoji, svarbu tik, kad butu palaikomi
atskiru komponentu draiveriai norimai OS, kaip dabar yra su kompiuteriais.