Tema: Re: Nagi greitai visi rezervuojam=ef=bf=bds OnePlus 2 kvietimus!
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2015-08-10 13:30:36
Man teko. Rankoje labai solidus. Šveicaras savininkas pardavė įmonės
gautą S6edge ir pasiėmė OP1. Pas juos galima turbūt įmonės aparatus kur
nori dėt. Likusius frankus turbūt pragėrė :)
Man jis labai lipo tiek iš jausmo naudojantis tiek iš greičio. Aš kaip
WP gyvenantis nepernešdavau Androidinio lago. Pas šitą jokio nėr.
Baterija laiko super. Ko dar reikia? :)

It happens that Dainiushas formulated :