Tema: Re: Mobiliako ish ebay'jaus garantija...
Autorius: GS
Data: 2015-08-04 16:34:48
2015.08.03 23:18, Rolandas rašė:
> Sveiki, :)
>
> Kas žino, kaip yra su garantija, tarkim, perkant naują mobilų iš
> vokiečių ebay'jaus? Ar toks dalykas iš viso yra ir kaip visa tai daroma?
>
> Dėkui.
>
> Gero vakaro... :)
Man atrodo, pats ebay'us ribotai atsako už prekes ir rūpinasi jų
garantija. Ebay'us yra tik tam tikras turgus, kuriame prekiauja
prekiautojai, kurie susimoka mokestį už "turgaus palapines". Aišku, jie
turi laikytis nustatytų taisyklių, jos apima ir garantijas. Garantiją
suteikia konkretus pardavėjas, su juo ir reikia diskutuoti šia tema.

Detaliau čia:

http://pages.ebay.com/sellerinformation/build-your-business-online/grow-your-sales/warranties.html