Tema: Re: žinutės gavimas
Autorius: G.K.
Data: 2015-04-29 07:31:55
Vienintelis budas yra telefone isijungti tokia opcija. Nusiuntes zinute stebi telefono ekrane ar
pasirodys pranesimas apie zinutes gavima. Pranesimas pasirodo ir gal po kokiu 2 sekundziu dingsta be
pedsaku. Jei praziopsojai tai ir nezinosi ar nukeliavo. Jei adresatas nepasiekiamas arba jo
telefonas isjungtas nesuzinosi jog gavo.
Siuo atzvilgiu Bite sucks. Zinutes gavimo patvirtinimas SMS zinute man labai patogi fyca.

"Jonas Jonaitis"  wrote