Tema: Re: telefonas 13 metų vaikui
Autorius: [mikro]
Data: 2015-04-28 20:36:24
nu man tai jis jobnutas kaip turi but. o su wifi, jo yra ta nesamone, bet
jau kuris laikas wifi visai nebenaudoju - kai planas neribotas, tai kazkaip
nebereikia to wifi, o automatiskai tada ir tos problemos nebelieka. bet ta
problema cia ne nuo 5 androido, nuo seniau kazkada tik nepamenu tiksliai,
nuo kurios versijos

"vrm"  wrote in message news:mhnmqr$jfc$1@trimpas.omnitel.net...

Su 5.1 kažkaip ir dialeris jau nebekelia diskonforto.
Va kas kelia, tai kad išėjus iš wifi zinos gala dažnai nepasigauna 3g
duomenu: tenka on/off airplane mode padaryti, tuomet pasigauna ir duomenus