Tema: Re: Kur pirkti sony xperia Z3 dual
Autorius: andrius
Data: 2015-04-27 14:09:56
As klausiu konkreciu patarimu... sorry aliexpress netinka, nebent ebajus su
patikimais seleriais is .de arba .uk
Mane domina tokie patikimi shopai kaip clove.co.uk, ir pan, bet pastarieji
sio modelio neturi.
Normali kaina būtų 550 Eur su +- keliasdesimt Eur nukrypimu:
http://www.mobilusmiestas.lt/Mobilieji-telefonai/Sony/Sony-Xperia-Z3-D6633-Dual-2Sim.html
bet kad jie baltą turi, nu netinka man baltas, o juodo sakė nelabai dabar
gauti gali.
Taigi ir ieskau kitur, sakau gal kas. Kodel pvz tie patys Z3 ir Z3 compactas
nuo isleidimo dienos kaina pakrito o sito tokia didele.

Sakau gal esi pirkes ir zinai, nezinai tai tiek jau to. Ne uz 2/3 noriu
nupirkt o uz 8/10 pigu.lt kainos

"Korke"  wrote in message news:mhl47d$f1s$1@trimpas.omnitel.net...

atsiprasau uz dar viena durna klausima salia esancio, o ar aplamai vakar
vienos, o gal sonkos atveju esamas flagmanas eina "kazkur" uz "gera kaina"?
pats pavardinai kur ieskot, ten ir pirk, ar isivaizduoji , kad amazone loxai
pardavineja uz 2/3 pigu.lt kainos ? Tada tie patys pigu is ten didmena
pasiimtu ir perparduotu. Gal ziurek kokiam vytooks megstamam aliexprese
rasi....tik ziurek, kad nebutu koks Sonnyo ten....

"andrius"  wrote in message news:mhl26j$di5$1@trimpas.omnitel.net...

Noriu paklausti kur liaudis telefonus perkate.
Noriu patarimo, kur būtų galima nusipirkti ragelį.
Prireikė man Sony Xperia Z3 dual juodos spalvos, už normalią kainą. o ne po
2.3klt kaip pvz pigu.lt.
Atrodo modelis ne kokia egzotika o pirkti ne už kosminę kainą nerandu iš
kur.
Lietuvoje nelabai randu kas turėtų. Taigi tinka ir užsienietiški eshop'ai
amazonas ir pan..