Tema: Re:COMM: naujas galaxy s5
Autorius: svyt
Data: 2015-02-05 14:43:42
Jei manes klausei nezinau, dukrai hueweju pirkau uz 1600lt pries
 pusmeti, as pats samsunga uz panasiai tiek pat pries pusantru
 pirkau. Ka pirkciau dabar nezinau, kol kas nezadu atsinaujint ir
 nesidomiu kainomis. Samsungas kaip gamintojas man nekelia geru
 emociju, pats nezinau kodel, gal kad pries tai tureta telefona 3x
 per garantini taise (dabar tai 3m sunaus telefonas, jau pusmeti
 drozia,meto ir jam nieko, gal visgi ir ne taip blogai) telika va
 rinkaus panasonika ir samsunga, ta pati kaina analogiski
 parametrai, nesigilines panasonika emiau.

--
---

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/