Tema: Re: Q: su kuo kalbet del geresnio plano?
Autorius: Korke
Data: 2014-12-17 16:01:15
mano pvz imones su >5 bet <10 numeriu atveju pas t2 tai tiesiog uz
terminuotos sutarties pasirasyma 24 men. pasiuloma fiksuota nuolaida nuo
kiekvieno nr saskaitos kas men.
Prakalbama per tuos numerius bendroje sumoje maziau nei cia nurodyta.
Kitavertus ten nuo tu 3ct/min ir 15Lt/men prakalbamo nelabai yra ka ir
nuskrebenti daugiau. Rageliu nedotuoja jau (bent jau mano atveju), tai
nereikia jau dievo i medi gal vyti. Duomenis neaktualus bet 500MB/men for
free dave. Ant fiziniuku gal jie rimtai skersa deje.