Tema: Re: iphone jav
Autorius: amenox
Data: 2014-10-22 11:32:02
Būtinas ten, kur reikia gauti/perduoti didelį informacijos kiekį greitai.
Dabar. O ne laukti valandą. Gal tu ir 3G išsijunk, nes nu kam taip greitai
informaciją gaut(siųst), batarkės gi sėda, o ir šiaip skubėt niekur nereik.
Ir prosai per greiti jau dabar, ir RAM'o daug šiais laikais nereik, ir
ekrano rezoliucijos be proto didelės, ir diskai per dideli ir aplamai kam
flopikus panaikinot?