Tema: Re: kaip idet skype ?
Autorius: Doxlas
Data: 2014-06-23 10:13:20
Šiaip file managerį kokį nors reiktų iš Play market instaliuotis, tada
settinguose uždėt varnelę ant "Allow non-market instaliations ir paleist apk
kailus iš file managerio.
Skype instaliacijos gali būti skirtingos, todėl neaišku, ar tas skype.apk
bus tinkamas konkrečiam telefonui. Todėl vėlgi geriau skype instaliuoti iš
play marketo.
Jei visgi nėra galimybės naudotis play marketu, tada kad instaliuoti file
managerį, teks pasižiūrėt, kas yra instaliuota telefone. Pvz man tokiu
atveju pagelbėdavo instaliuoti mobile office paketai - jie turi savyje
primityvų file managerį, iš kurio išeina paleist filemanager.apk
instaliaciją.
Ir aišku, geriau parašyti tiksliau - koks HTC modelis, kuri android versija
jame.