Tema: Re: Batareikos laikymas
Autorius: eyjafjallajökull
Data: 2014-06-11 18:52:42
tai vat. nejoks nefotoshopas. čia mano darbinis
http://www.mobili.lt/lt/telefonai/prestigio/multiphone_5451_duo.html
sugalvojau išbandyt kiek laikys - išjungiau visus data, wifi ir kitus
energijos ryjikus, peradresavau į asmeninį ir padėjau į stalčių. naudojamas
buvo porai skambučių per dieną ir pažiūrėt kiek liko batareikos.
pats ahu.. kad atlaikė tiek. naudojantis tradiciškai laiko 2 dienos + naktis

tai gal baterijos suuuunkios ...

--
ejs