Tema: Re: NEXUS 7 LTE 2o13 - Ezio isdaigos...
Autorius: bat0nas
Data: 2014-03-28 09:01:25
Kažkaip per pastaruosius 3 metus dar nieko geriau už Labas planšetei
nepavyko rasti (kainos, kokybės, paslaugos valdymo prasme).

Tai kam tie ežiai, teledemos?

"Donas"  wrote in message news:lh218o$cpq$1@trimpas.omnitel.net...

"Tester" <tester_@testerov.net> Wrote in message:
> Kokie ezio apn nustatymai?
> Pas mane panasi problema, itariu, kad ezys kazkada pakeite nustatymus.
> Automatiskai gauti nustatymai netinka (negaliu gauti i toki aparata)
>
> "Donas" <donas@tut.by> wrote in message

> Ačiū. Apn pakoregavus tapo geriau,  bet ne idealiai kaip su labas..
> --
> Donas

Apn nustatymai ežio puslapy (kai neveikia internetas). Šiaip tai
grybas tas ežys, ėmiau tik dėl 4G, kurio nėra. Išnaudosiu litus
jame,  imsiu teledema nuolatinę.
--
Donas