Tema: Re: Na apsvieskit del tel grazinimo
Autorius: Ramucio
Data: 2009-04-14 22:28:40
butent.

"bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message 
news:gs2lnd$ijg$1@trimpas.omnitel.net...
> :D
> Todėl, kad telefonas, kaip moteris: jis niekada neskolinamas, netaisomas; 
> jei jį palietė servisas - reikia naujo.
>
> "Juozas" <no@email.com> wrote in message 
> news:gs2cep$754$1@trimpas.omnitel.net...
>> Oho! Ir jums laiko negaila tokioms terlionėms? Kas čia tokio blogo, jei 
>> jie
>> tą telefoną sutaisys?
>>
>> "Gediminas" <grazus@list.ru> wrote in message
>> news:gs29fj$32c$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Palikti negalima, jie savavaliskai sutaisys (nors is principo to daryti
>>> negali, bet realybe yra kita, nes servisas is taisymo $ uzdirba), nes 
>>> man
>>> taip buvo. Dabar rasai prasyma, kad grazintu pinigus ir siunti 
>>> registruotu
>>> laisku ta prasyma arba nunesi ten kur pirkai 2 egzempliorius ir
>>> registruoji prasyma, t.y. vienas lieka tau su parasyta priemimo data ir
>>> tarkim salono vadovo parasu bei V ir P. Per 10 darbo dienu jie turi
>>> susisiekti su tavim ir siulyti sprendima, jei jis tenkina tave valio, 
>>> jei
>>> ne rasai skunda i VNMPI ir pridedi ta registruota prasyma del
>>> pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo ir sumoketu uz nekokybiska preke
>>> pinigu grazinimo. Kad inspekcija pradetu tyrima butinas tavo rastiskas
>>> kreipimasis i pardaveja su teisetu reikalavimu. O inspekcija savo ruostu
>>> organizuos prekes ekspertize, kurioje tu gali dalyvauti (jei pageidausi,
>>> as siulau, nes uz akiu servisas isdurs net ir su inspektoriumi arba 
>>> bandys
>>> tai daryti). Inspektorius padarys prekes nuotraukas, pradines patikros
>>> rezultatus uzrasys, kad dregmes nera (nes to nepadarius kaip taisykle ji
>>> servise atsiranda) ir t.t. Jei nustatys, kad preke nekokybiska bus
>>> pardavejui pasiulyta (neipareigota, ipareigoti gali tik teismas) vykdyti
>>> tavo reikalavima per tam tikra laika paprastai per 1-2 sav. Jei 
>>> pardavejas
>>> tyli (ignoruoja) tada informuoji VNMPI, kad pardavejas nevykdo tavo
>>> reikalavimo ir visa medziaga bus perduota VVTAT, kuri yra aukstesne
>>> instancija. Jei vel pardavejas nevykdys pirkejo reikalavimo jis bus 
>>> idetas
>>> i viesai prieinama www.vartotojoteises.lt juoda sarasa (jei konkreciu
>>> atveju pardavejas yra Mobili Linija, tai sarase ji minima daug kartu,
>>> taigi pardavejas yra pazeidinejantis vartotoju teises ir negerbiantis
>>> pirkeju, bus problemu !) ir bus surasytas sprendimas, kuris beveik yra
>>> gatavas ieskinys teisme. Toks butu ilgas oficialus kelias. Sekmes.
>>>
>>> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
>>> news:gs280s$10m$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Jei jis dar nesutaisytas, tai raštu kreipkis į pardavėją pasinaudodamas
>>>> pablo ir offline patarimais (gali tel. ir palikt jiems, dzin) - 
>>>> parašius
>>>> raštu, kad netaisytų, jie to savavališkai padaryti negalės. Nebent 
>>>> suktas
>>>> momentas, kad gali sutaisyti ir sakyti, kad viskas su telefonu gerai. 
>>>> Bet
>>>> čia jau turėtų padėti tavo turimas raštas, kad telefonas gali būti
>>>> taisomas, o tai reiškia, kad dabar ne viskas su juo gerai.
>>>>
>>>>
>>>> "Ramucio" <ramucioNO@SPAMmail.ru> wrote in message
>>>> news:gs277b$vht$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> As buvau saliai garantinio ir galvoju uzvaziuosiu, nes telefonu 
>>>>> nekele,
>>>>> todel nepavyko gauti jokios informacijos.
>>>>> Pareikalavau , kad noriu atsiimti, atidave.
>>>
>>>
>>>
>>> __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus
>>> signature database 4006 (20090414) __________
>>>
>>> The message was checked by ESET NOD32 Antivirus.
>>>
>>> http://www.eset.com
>>>
>>>
>>>
>>>
>>