Tema: Re: Teledema
Autorius: Drambliukas
Data: 2013-10-27 22:19:01
Naudojuos jau 4 tus metus.
Na ka Tu nori isgirsti ? Normalus operatorius. Beje jis savo antenu tinklo
neturi, dirba ant Bites bazes. Kai kuriuose telefonuose kur galima
programuoti ka nori matyt ekrane net rodo Teledema ir Bite Lietuva. Esu
girdejes (bet nebandziau), kad tie kas megsta majakinti - nesuveikia nuo
pirmo signalo, tipo reikia palaukti antro signalo nes peradresavimas
uztrunka... Bet siaip normaliai greitai jungia, o majakint nebandziau.
Nereikia man to.
Vienintelis nelabai patinkantis dalykas tai interneto kaina. Su daugeliu
pigiu planu duoda 100 ar 200 mb. Kai Tele2 yra galimybe 1GB pasiimti. Bet
del to is Teledemos nesoksiu. Dar naujiems klientams duoda kortele
visisavi.lt (nesinaudoju)
Ar atsakiau i klausima ?