Tema: Re: Softas androido valdymui
Autorius: andrius
Data: 2013-10-14 13:13:44
On 2013-10-14 13:05, Zilvinas wrote:

> O tikrai jame galima pilnavertiskai, peles pagalba narsyti po Androido
> ekrana ? As kazkaip ar neradau (teamviewerQS irgi tas pats)
> Randu tik screenshots - bet tai ipratusiams prie rdp tai cia kaip kas
> butu rankas/kojas issukinejes.

na ne, ten "netransliuoja" ekrano vaizdo kaip remote/teamviewer ar pan.

gali skaityt/siust sms, prieit prie failu ir pan (paskutini kart
naudojau kol dar buvo tik v1, gal dar ko pridejo)

"transliuojanciu" - nesu sutikes, bet imho kazkaip ir nesumastau kam
taip labai reikia tokios. man labiausiai praverte sms'u (teksto
apskritai) vedimas patogiai klaviatura.