Tema: Re: Androdas kontaktai gmailas
Autorius: lllll
Data: 2013-10-04 10:41:55
Pirmiausia, mano didžioji dalis kontaktų yra googlyje. Noriu parsitempt
į telefoną, o anas durnius rodo, kad googlio kontaktų yra 0, kai pats
googlis naršyklėje rodo 100+. Kaip priverst telefoną pamatyt, kad
googlio kontaktų yra ne 0 - dar neradau. Na bet dar tik antra diena, gal
kaip nors išprievartausiu per savaitgalį...

lllll