Tema: Re: iPhone 5S amerikoniškas
Autorius: keturi
Data: 2013-09-12 12:46:05
Turiu tokią patirtį :)

Pirkau prieš pusmetį iphone 5.

-Pirmas dalykas - pirkimo kaina padidės dėl mokesčio (sales tax), kuris
skiriasi tarp valstijų ir netgi miestų. Pvz. Čikagoje prie rašomo
kainoje mokesčio dar reikėjo primokėti 9.25%.

- Kitas dalykas - garantija amerikoje pirktam iphonui Lietuvoje
negalioja :) Paaiškinsiu. Ji galioja, bet Lietuvoje netaiso nemokamai.
Jei nori nemokamai - artimiausias taškas Varšuvoje oficialioje Apple
Store parduotuvėje (čia Lietuvos iDeal oficialus atsakymas). Prašom -
ten nunešk ir pataisys nemokamai. Kaip tyčia mano telefonui ir išlindo
camera bugas (http://youtu.be/nDH_0Km_Dho) ir kaip ir nieko negaliu
padaryti :) siųsti į užsienį nesinori, nes sumokėsi faktiškai tiek, kiek
ir Lietuvoje taisant (mokamamu būdu).
Į užsienį išvažiuoju, bet neužsibūnu ilgiau kaip keletą dienų, o per
tiek laiko telefono nepataisys.

- adapterį teks įsigyti oroginalų, kurio kaina bus apie 40-50 Lt.
Nerizikuok su neoriginaliu - pirkti keli kinietiški variantai cypė, o
kraunamu telefonu neįmanoma naudotis (ekranas lagina).