Tema: Re: Q: geriausias androido lokatorius?
Autorius: drakosha
Data: 2013-08-26 09:34:25
Pas mane akumas integruotas, yra atrakinimo kombinacija uždėta. Noriu
SMS'ais aktyvuoti internetą (jeigu, tarkime, jis nebūtų įjungtas tuo metu).

Nesupratau dėl lėktuvo režimo, kuo jis svarbus duotu atveju.

Beje, ar telefonus įprasta registruoti policijoje, ar čia jau truputį
per daug? :) Nes jeigu štai, velomaratono metu žymėjo dviračius, tai
kodėl telefonų nebūtų galima?