Tema: Re: mp3 grotuvas
Autorius: Dainiushas
Data: 2013-07-29 00:58:49
apie kokį funkcionaluma tu kalbi daikto su penkiom knopkėm, be ekrano ir
muzika pildomo per kažkokią kreivą aplikaciją? :)

Jami Sansa, dedi Rockbox, 32GB kortelę ir turi daiktą. Audio važiuoja
jaučiu visi formatai, be jokių konvertavimų ir šokių su būgnais, iki 2GB
dydžio vinyl rip'ų iš Linkomanijos. Garsas puikus. Tiesa, ausinės iš
komplekto nelabai, nors ir pas ipod'ą jos neblizga. Aš naudoji su
tokiom http://tinyurl.com/bu8jwd8