Tema: Re: Androide per mažai vidinės atminties programoms
Autorius: Tinkladraskis
Data: 2013-07-10 23:42:28
Padėtis tokia, factory reset ir bandau stebėti, kas vyksta su appsais,
kai juos instaliuoju.

Pirmas apssas App2SD.

Mobiliajame yra tokios saugojimo vietos:
Vidinė atmintis padalinta į dvi dalis:
Internal storage 512 MB
USB storage  2000 MB
Papildomai įdėta MicroSD kortelė 16000 MB.

Mobilaus nustatymuose: Default installation pasirinkimas tarp dviejų
pirmųjų. Pasiirnkau USB storage.

Default writte disk nustačiau SD.

Instaliavau Foursquare.
Įmėtė į Internal Storage. Su App2SD pasirinkimą gaunu tik instaliuoti į
USB storage.
Dabar Foursquare yra USB storage, SD net nepaliestas.