Tema: Re: Lumia 925
Autorius: Icetom
Data: 2013-06-25 14:49:16
>Na, kaip čia pasakius, apie 20% plonesnis (2.2 mm), tai man regis gan
>žymus.

Ties kamera tai storis toks pat kaip ir 920.

>Fotografijoj tai optika ir yra pagrindinis dalykas.

Reikia sulaukti nešališkų foto palyginimui ir bus aišku.

> SGNII pačiupinėjus - nu mėlynas jis kažkoks, nenatūralus.

Čia tik spalvų erdvės bei balto balanso sukalibravimo klausimas. Deja tenka
naudotis tai ką pateikia telefonų gamintojai - kaip jie suprantą "vaizdą", o
ne pagal standartą... :(. Kiek pamenu Iphone 5 yra teisingiausias šiuo
klausimu.