Tema: Re: Blackberry Q10
Autorius: pic
Data: 2013-06-20 16:09:19
na ok, tarkim efkai pms. o kaip 9900/9790? tie irgi pilna klava + touchas,
ar ne?
ir vistiek pas Q nera pakelt/padet knopkiu...

"Ozas"  parašė naujienų news:kpunn5$57u$1@trimpas.omnitel.net...

temos autoriui pms :)

Q10 turi aisku keleta minusu...bet parodykit kita rinkoje aparata su
lieciamu ekranu ir klaviatura.

Speju kalbi apie Blackberry ID, kuri reikia susikurti viena karta, ir
viskas...nebent pats zaidimo autorius numate, kad pas ji registruojiesi...

Plius jam nereikia Blackberry paslaugos is operatoriaus...maigau virs
savaites.

Ozas

"JaLauz"  parašė naujienų news:kopvp6$ql6$1@trimpas.omnitel.net...

Blemba gerai kaip tu atsiradai su savo nuomone, nes as dabar mastau imt
telefe ir q10 buvo is vienu mano favoritu, bet gyvai neminkes tai
isbrauksiu is saraso irgi galvojau i bite eit pasiimt ! :))
tai ka obuoly reiks imt ? :/ nes galaxy 4 per didelis... galvoju dar
apie 4S dar kol yra nauju pirkti
siaip isvis noreciau gero knopkinio bet tokiu jau nera irgi sudini visi ...