Tema: Re: HTC One ir mobilusis parasas
Autorius: Martynas
Data: 2013-06-07 12:16:11
Aš pasirašydamas M-parašu visalaik laikau ekraną įjungtą ir telefoną
atrakintą, jei pasirašinėju neįjungtu ekranu pastoviai kyla problemų, su
įjungtu viskas OK. Ir dar vienas niuansas kai nusipirkau One reikėjo kortelę
keisti, tai Bitėje prašiau naujos -  sakė kad mažų su m-parašu neturi, ir
apkirpo seną.