Tema: Re: Kas te gali buti ....
Autorius: ramunas
Data: 2013-03-30 17:36:57
as persimeciau pas save ant i9001 cyanogenmod... saugojausi viska ir t.t. o
pasirodo kai googliaus sinchronizacija daro tai googlyje issaugo visa
informacija t.y. kontaktus, suinstaliuotas programas, wifi passwordus ir
visa kita stuffa ... kai tik i naujai perrasyta MOD`a suvedziau googliaus
accounta jis paklause ar noriu viska sinchronizuoti... atsakiau YO ir visos
programos instaliuotos is google play ir visa infa atsistate i buvusi rezima
:) nieko nereikejo daryti :) taip kad factory reseta gali drasiai daryti ...