Tema: Re: Antivirusas Androidui
Autorius: SAMas
Data: 2013-03-09 11:53:20

> Gal gali papasakot kaip tas antivirusas prieina prie appsu kad juos
> "paskanuot"? ;)

Tu manes neklausk, skanuoja be jokio prasymymo prieiti prie root teisiu

> Cia ne virusas, sitas dalykas nesislepia ir ji "atrast" yra trivialu.

As tau aprasiau kaip dirba antivirusine programa, zinau kad tai ne
virusas, o adware
kad instaliuojant programa jis praskanuoja, paleidziant jau
nebeskanuoja neapkrauna pastoviai OS

> Be to ne vien antivirusine turi, bet ir gali visa statistika ziureti kur
>
> Cia viskas nerutintam telefone? :)

Statistika be root teisiu gali ziureti, o Firewall jau praso root teisiu