Tema: Re: kiniskos batareikos
Autorius: Eciffo
Data: 2013-03-03 09:29:48
Kelis labiausias erznacius dalykus paminesiu .
B2100 - gliucina. Kas trecia pokalbi pasnekovas taves negirdi ,nebent turi
sneket I telefono nugara .Taip veikia samsung aktyvi triuksmo slopinimo
sistema (yra du mikrofonai prieky ir nugaroje)  .
Pirkau mobilioj bangoj, is ten tiesiai  I garantini. Po dvieju sav.
pranesa -suremontavom" -  prie mmts duru idedu  simke -skambinu - manes
negirdi.
Servisas vel pasiema ,po men duoda nauja ,kita tlf. Idedu
simke,skambinu-manes negirdi. Grazino pinigus.
Forumuose perskaiciau ,kad daugeliui 2100 yra  tas gliukas ,ir jai taves
negirdi reikia tiesiog sneket I tlf. nugara.
Dar geras navarotas-  centrinis dzoistiko mygtukas, kurio funkcijos pakeist
negalima - butinai ijungia narsykle. Labai aktualu rageliui su mikro ekranu.

B2710 - kas  kart, nukrites ant to galo kur yra mikrofonas - atsidaro
batarkes dangtis . Ragas issisandarina.
Taip neturetu but "apsaugotame" ragely ,kur dangtis uzsukamas sriubu .
Zodziu jo "atsparumas " ir sandarumas - fikcija.
Man tarkim nukrito balon atsidare ir prigere. Jotube ir rusu mobilku
forumuose  yra  irodymu kad taip nutinka ne tik mano turetame ekzemplioriuje
..
Toliau . Logiska manyt ,kad puses kilo svorio kalade , neturedama  jokiu
geru savybiu,  turetu laikyt bent savaite be pakrovimo .
Tipo turistams gamtoj kur ner rozetes ar pan.
Bet ne ,nieko panasaus . Su ijungtu 3g - 3 dienos , isjungtu 4-5 d . Jai
nesneket ir laikyt isjungtu bliutufu , nu tada gal 6 dienas pratemps .
Zodziu, niekuo geru nezibancio  B2710 gabaritus ,svori ir nepatoguma
pateisintu talpus akumas , bet ten jo nera .
Vienas jo pliusas- pigus. Pigus shudas.

..

ainiushas"  wrote in message news:kgtrk6$ncc$1@trimpas.omnitel.net...

kažkaip iš tono panašu, kad problemos ne vien telefonuose....

rimtai, kuo jie taip blogi? Turim, naudojam, skambina tikrai OK,
batareika laiko savaitėm, nebijo ne tik vandens bet ir mėtymo. Tai kas
tokio negero su jais?