Tema: Re: Prestigio Multiphone 4300 DUO
Autorius: Ramucio
Data: 2013-01-06 23:23:31
Kolegai pirkome is Pigu tai pirmas aparatas brokuotas buvo, kai issijungdavi
ekrano apsvietimas daugiau neveikdavo jutiklinis ekranas.Antras lyg ir
veikia, nuotrauku kokybe tai tokia nekokia. Labai letas fokusavimas ir
dideli triuksmai. Jei kalbi su viena sim, tai kita ne rysio zonoje. O siap
ekranas man patiko. Akumuliatorius padoriai apie diena isdirba.  Bet nors
priduotas pries sventes dar jokio atsakymo is garantinio nera.
Bet kai uz tokius pinigus, tai galima naudoti ir vargo nematyti.
"remigijus"  parašė naujienų news:kcbqe7$u7v$1@trimpas.omnitel.net...

Labas,
Domintu sio aparato daromu foto kokybe. Gal jei turi pora bet kokiu foto
prie gero ir prie prastesnio apsvietimo, ir galetum imesti, butu puiku. Dar
skaiciau, internetuose kazkoks tautietis skundesi, kad siam aparatui pabuvus
nedideliam saltyje, neiseina skambinti, nera signalo, atsistato tik
perkrovus. Kaip tavasis elgiasi saltyje?
Planuoju pirkti nauja telefona, sis- tarp kandidatu.
Dekui

"Tinkladraskis"  wrote in message news:kc1vlc$rrc$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

šiandien gavau savo Prestigio Multiphone 4300 DUO.
Pasiirnkau baltą spalvą po prieš tai turėtų tik juodų aparatų :)

Vienu sakiniu: Viskas veikia greitai ir gerai, jokių esminių priekaištų
neturiu.

Šį aparatą lyginu su HTC HD2, kuriame suinstaliuota Android OS.

Operacinė sistema veikia taip pat arba net greičiau nei HTC.
Ekranas ryškus ir po HTC atrodo lyg per sodrios spalvos.Leidau
identiškus animacinius video klipus ant abiejų aparatų. Iš pradžių
galvojau, kad balta kiek geltonuoja, bet valandėlę panaudojęs pripratau.

Naujojo aparato ekranas kiek geriau reaguoja į mano pirštų paspaudimus,
tikriausiai dėl to, kad naujesnis.

Aš buvau pripratęs prie HD2 tikrų mygtukų, todėl su multiphone kai
išsijungia mygtukų pašvietimas, tamsoje nerandu teisingą paspausti.
Atitinkamai su HD2 buvo man nepatogu, kad paleisti telefoną power
mygtukas buvo po ekranu, o multiphone power mygtuką turi ant korpuso
viršuje. Taigi vienas kitą išlygina.

Pakuotėje be telefono buvo:
USB- micro usb krovimo laidas ir adapteris
baltas odinis įdėklas

Antros SIM kortelės nenaudoju, todėl dual SIM funkcijų nepapasakosiu.

Galinis dangtelis plonas plastikinis. HTC buvo metalas.

Jei dar kam kokios informacijos reikia, klauskite.

Apibendrinus už 499,- gavau labai gerą smartphoną ir džiaugiuosi tuo.

T.