Tema: Re: Q: Sony Ericsson Xperia active +/- ??
Autorius: e-Kerepla
Data: 2012-10-23 19:27:21
Taip, išties nesupranti.
Reikia kelių vienetų, su S/F ir iki penktadienio.
Proto galiūnu čia būti nereikia, kad sugebėti Ebėjų atsidaryti, ar laukti
2-3 sav. kol kas iš vietinių atsiveš užsakius.
Visa eilė aplinkybių verčia ieškoti pas vietinius pardavėjus, bet tau to
nesuprast; todėl bent jau pats nustok dejuoti ir snargliuotis dėl tau
neįtikusių rašliavų.