Tema: Re: Negaudo palydovų...
Autorius: Aurimas
Data: 2012-10-17 10:04:31
Taip. Po atviru. Apie 5 min. Netoli veitos, kur buvo paskutinį kartą
išjungta. Seniau būdavo pvz. paleidi navigaciją, ir VAŽIUOJANT max per 5 -7
min susirinkdavo. Dabar nuvarius  30 km rezultatas nulis. Tada bandžiau
stovėdamas vietoj. Neveikia. GPS Test kaip rašiau pagauna 1-3 palydovus,
kartais 4 (trumpam). Lyg girdėjau, kad normaliai koordinatėms reikia keturių
palydovų...

"Tomas D.2"  parašė naujienų news:k5ljb4$9jr$1@trimpas.omnitel.net...

O kiek lauki, kol suranda? Po atviru dangum stovi?