Tema: Re: REQ: patarimo
Autorius:
Data: 2012-10-16 11:32:11
Naudoju Xperia Go.Visos programos veikia be laginimo. Ekranas tik 480x320,
bet man jo kokybes uztenka.
Telefonas atsparus vandeniui. Smugiams jis gal siek tiek ir atsparesnis
negu paprasti smarfonai, bet metyti tikrai nepatarciau. Na gal situacija
pagerintu koks guminis deklas. Nemanau kad isvis yra pigiu smartfonu kurie
butu metymui atsparus.

Is neigiamu savybiu tai jame nepatogiai padarytas ausiniu pajungimas.
Garsas su orginaliomis ausinemis irgi totoliai sh... Tiesa pajungus prie
stipriako groja normaliai ;)
Dar pas mane juodas modelis tai nugarele padaryta is kazkokio keisto
plastiko ir baisiai tepliojasi. Nuplauti ji zinoma galima tiesiai po
kranu...
Baltas modelis gali buti atsparesnis tepliojimui