Tema: Re: HTC One X vs. Samsung Galaxy S III
Autorius: SAMas
Data: 2012-09-18 15:13:09
Nenoriu grusti nuomone apie iphone 5, bet manau dydis siuo metu
idialiausias pas ji, bet jau obolys nesivaiko sakiciuku su ekranais
ir procesoriais.

Verta paziureti si filmuka, zmogelis aiskiai paaiskina kas yra iphonas
ir kas yra samsungas tai du skirtingi pasauliai.
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embed%20ded&v=-zRCdA3Yj6Q&list=UUt7sv-N%20Kh44rHAEb-qCCxvA