Tema: Re: Dvipuses lipnios juostos
Autorius: Veritas
Data: 2012-09-06 15:11:51
cia stora, radau tokia: ORABOND 1397 PP - (juostos 3M 9088FL analogas)
skaidri dvipusė lipni 12 mikronų storio (l. plona) juostelė. Ypač atspari UV
spinduliams, aukštai temperatūrai iki 160 oC ir drėgmei. Taip pat atspari
alyvoms, silpniems šarminiams, rūgštiniams tirpalams ir tirpikliams. Dėl
ypatingo lipnumo tinka net grubiems, struktūriniams ir lakuotiems
paviršiams, sujungimams reikalaujantiems ypač stipraus sukibimo. Žemiausia
naudojimo temperatūra -40 oC. Labai plačios naudojimo galimybės reklamos
srityje dėl galimybės klijuoti įvairiausias medžiagas - metalą, plastiką,
audinius, medį, stiklą ir t.t. turetu but tai,ko reikia.

"eyafalayokull"  wrote in message news:k2a0kg$5un$1@trimpas.omnitel.net...

Naudoju uky kazkokia tokia
http://www.tesa.com/consumer/powerbond/tesa_powerbond_ultra_strong,c.html

Laiko visokius kabliukus vonioj, roletus langu etc. Lyg sss ju produkcijos
turi.