Tema: Re: Nokia E52 baterijos
Autorius: next
Data: 2012-09-03 22:30:34
Pirkęs buvau ir aš kinietišką iš amazonės, bet atlaike tik savaite paskui
net nepakraudavo ir išsipūtė, teko pirkti orginalę nesiskundžiu metai laiko
savaitę be problemų atlaiko 2G.

"PL"  wrote in message news:k22lr1$lma$1@trimpas.omnitel.net...

pirkau kinietiska uz pora svaru. sudas paskutinis. net neidavo suprast
kiek pakrauta, nes rodydavo arba pilna arba tuscia ir power saving
jungia :) laike apie para.
paskui pirkau jau ne visai noname is amazon - Anker. Kolkas patenkintas,
laiko ne prasciau nei originalas naujas. Jau kokius 4men kaip naudoju.