Tema: Re: muzika telefone
Autorius: Rrr
Data: 2012-08-30 20:19:17
Nu nezinau kaip ten paciuose naujausiuose, bet mano HTC Desire (su PowerAMP app'u) man groja geriau nei mano iPod nano 1st ir 4nd gen'ai. Ausines neblogos - Sennheiser CX95. iPod'ai ir visokie mediaplayeriai jau skaitau yra atgyvene dalykai. Dabar yra telefonas - all in one.

Siaip, cia skonio reikalas, vienam gali but gerai vienas, kitam kitas. Geriausia su tom paciom ausinem paciam paklausyt tuos pacius failus, tada bus viskas aisku. O ten kur beats audio pas HTC, tai ten pas juos pridedamos tik beats audio ausines ir idetas EQ, bet nieko specifishko hardware lygyje apart ausiniu.