Tema: Re: Samsung tab 10.1 3G (p7500)
Autorius: Korke
Data: 2012-07-31 12:15:33
as irgi be kabelio ir darbe tas link'as uzbanintas atsisiuntimui. Vakare
gal reiks isbandyt, mazu neuzlenksiu kazko, backupa viso turto
pasidariau. Root'as kaip suprantu irgi padaromas po update'o. Matysim
kas gausis,pas mane ar taip ar anaip aparatas austriskas tai jei ten
pateiktas regionu sarasas galiojantis gal sueis. Automatiskai per "check
update" tai neranda sito (is 3.1->3.2 tai susiupdatino pats)