Tema: Re: Ar būna rišti iPhone iš gsmarena.lt?
Autorius: Korke
Data: 2012-03-21 16:02:08
Ka sitie raso apie tavaji egzemplioriu ? http://sndeep.info/en
Reiktu klaust ekspertu is kokio macpartija.lt forumo.
Mano kuklia nuomone 4tukai gal tik pirminiai kokie su pirmom keliom
modemo versijomis softwariskai atsirisinejo, veliau tik gevey'jus gelbejo.

Tame forume rasi link'a kur uz pora GBP eBay gali nusipirkti info prie
kokio operatoriaus ristas buvo. Jei UK - tai uz pora GBP gali suzinoti
ar nebuvo "pamestas" ir tada i gsmarena patekes. Jei irgi svarus, tai uz
kelias desimtis GBP gali gamykliskai atsiristi pas UK operatoriu.