Tema: Re: BT ausine
Autorius: Ostapas
Data: 2012-03-16 07:57:14
Kadangi naudoju sąlyginai nedaug, man užtenka kažkokio samsungo (tuo metu buvo pigiausias iš 2 aliofonus palaikančių ausinių). Iš visų pašnekovų skundžiasi tik tėvas, bet jis nuolat skundžiasi ryšio kokybe :)
Užknisa vienintelis dalykas - paskutinio skambučio kartojimas ausinės mygtuko paspaudimu. Dažniausiai suveikia vietoj bandymo "padėt ragelį" - kai pašnekovas jau būna išjungęs, o tu to dar nepastebėjai :)
kadangi prieš tai turėtą ausinę pamečiau po pusmečio, pagailėjau pinigų. bet kažkaip tfu tfu tfu...