Tema: Re: Android+ilgai laikanti baterija?
Autorius: padugne
Data: 2012-03-16 00:43:12
On Fri, 16 Mar 2012 00:20:13 +0200, Dainiushas wrote:

> Tam kam jis paprastai naudojamas, px tas jo UI, viskas kas reikia
> gausiai po ranka ir lengvai prieinama. Gi, jei daugiau naudotis paštų,
> fizinė klava be variantų deda į vietą bet kokį tapšnoklį

Nu, o vanduo is krano yra viskas ko reikia kad nemirt is troskulio, o
bulbos ir dar poros darzoviu kad nemirtume is bado. Tik vat vien vandeniu
vistiek kazkaip neapsiribojam.

Todel BB taip ir nebesiseka, net ir savo namuose, t.y. corporatyvineje
rinkoje. Juzeriai net pasiruoshe det skersa ant visu tu klavu, kai
kuriose kontorose netgi vietoj free BB uz savo asmenines babkes perka
kazka kitka. Beje, jei kazkam jos reikia, tai hardwarine klaviatura yra
ne vien BB privilegija.

Seip galima zhvengt, bet visokie ten aifonai ir androidai ir kitokie
aipadai gerokai pakele juzeriu pretenzijas appsu UI valdymo konceptui ir
bendrai estetikai. Bent jau man su situo tenka susidurt kiekviena diena.

--
kthxbai.