Tema: Re: kas atsitiko Samsung'ui?
Autorius: Korke
Data: 2012-02-27 09:34:17
gal galima placiau argumentu "nx reikalingas" ? svoris padideja ?
privalu naudotis ? dulkes skverbiasi ? wtf?

nes cia pasiupgradinau i 7500 nes gera kaina papuole, ten to irgi nera,
tai kazkaip mazumele be rysio (nes butu aparato talpa 32 ar 64 nesukciau
pautu, ale 16), dasipirkau "uodega" usb flashiuko prijungimui.
Kasdieniniam naudojimui gal ir px, bet nemaza jo paskirties dalis man
filmu, ar ten multiku ziurejimui kelionese, isimetant po keleta sezonu.
Pacios aplikacijos ir OS'as pas mane suedusios jau ~4GB, tai biski
kujava. Daznai is fotiko susimetu kruvas foto perziuret patogiai,
perdejai SD ir ziuri, dabar vel ple... pirkis sd readeri, kad kabint ant
tos uodegos per kuria galima perpumpuoti.
Fak, jei ne esamo ekrano mazumas nebuciau net keites, nes visa kita
atrode zjbs. Na paziuresiu kaip realiai naudojant suktis su tuo
(tiksliau be to) gausis.