Tema: Re: Del androidu ish kinijos
Autorius: Shlipsas
Data: 2012-02-21 20:07:06
Ok, dekui, itikinot :)
Tada dar prashymukas. Ieshkausi naudoto aparato, nepobrangiai su wifi, gps,
android, dual sim (gali ir nebut). ZTE blade visai nieko atrodo, o ir kaina
man patiko. Keli metai totaliai nesidomenajau technika. Kas dar sukasi
sakysim iki 400 lt dabar ish populiarumu? Nes ir tie androida skirtingu
versiju man nieko nesako..

--

Shlipsas
865920307 / Vilnius