Tema: Re: Omnitel : luzo el.parasas
Autorius: Modestas
Data: 2012-02-20 12:47:02
"Ramucio"  parašė naujienų news:jht34v$dd2$1@trimpas.omnitel.net...

>o kas dar :)
Galutinis tiekejas Omnitel, o man neidomu kas ten ir kaip, bet nei Sodra,
nei Swedbankas neveikia. Tik del paraso ir laikom kelias korteles Omnitel.

Kuo mane nuo seno žavi TEO, tai principas "atvykimo ir diagnostikos
mokestis – 35 Lt su PVM – taikomas klientams už nepagrįstą kvietimą atvykti
šalinti elektroninių ryšių paslaugų gedimą, jei gedimas įvyko dėl kliento
kaltės arba gedimas nustatytas kliento galinėje įrangoje ar klientui
priklausančioje elektroninių ryšių tinklo dalyje."

Turbūt kad taip. Jei kam neveiktų, greičiausiai jau būtų pasiskundę normaliu
keliu.