Tema: Re: help. Nokia memory card'o passwordas
Autorius: st
Data: 2012-02-13 11:29:28
pati neuzsikodavo, uzdejai psw ir tam paciam tel jo nereikalauja. perdejai i
kita tel, ir paprase, o kad psw prie 2metus ir 12d uzdejai tai ir pamirsai,
arba kitas variantas istraukei kortele su replem, arba kortelei atejo
tiesiog galas. bandyk formatuot ant protingu telefonu, e51,e52,n8,c7 ir
pan., visokie 6303,2700 netiks.