Tema: Re: Planas. Koks, kur?
Autorius: Caponi
Data: 2012-02-07 18:42:38
Ne tu pirmas, kuris pasigendi demesio is Omnio (tiesa, jo sulauksi, kai (jei) is ju pabegsi :-))

O siaip parasyk visiem is eiles operatoriam ir gausi kazkokius pasiulymus, taip grubiai primetus, jei tu su Optimum 69 moki ~200Lt, tai reiskias prapliurpi ~1100min/men
Is standartiniu planu pas Bite yra "Visada" (1500min uz 45Lt+15Lt uz 500MB duomenu, ir jei reikia litas-kitas uz SMS, rezultate turetum sutilpt i ~60Lt/men). Jei paanalizuotum i kokius tinklus dazniausiai skambini ir paaisketu, kad bent puse ju eina i Bites tinkla, tai galima imt "Daznai" (700min uz 25Lt) + neriboti pokalbiai Bites tinkle (15Lt men) + duomenys.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi