Tema: Re: Cia buvo diskusija apie appsu kokybe
Autorius: Aladdin
Data: 2012-02-07 08:48:19
O ko cia be tikslo gincytis ir kazka irodineti? Beje man toks ispudis, kad cia Apple fanu labai
mazai rasta, skirtingai nuo Android fanboju, gal todel ir tyluma?:) Gal as kazkaip neteisingai
dirbu, gal mazai dirbu, bet man ant iPad 2 niekas neluzta. Buna kartais kad apps'as ji paleidziant
uzsidaro del ram trukumo, bet perleidi ir dirbi be problemu. Dar ne sykio nesikeikiau del apps'u
luzinejimu, aisku gal kai kam bus labai tuo sunku patiketi. Dar pastebiu cia toki vyraujanti fakta
su Android gerbejais - kad daugumai bene garbes reikalu buna pazeminti Apple megstancius piliecius,
bei is ju pasisaipyti. Nesistebiu kad Samsung atitinkamas reklamas irgi nuolatos kepa:)

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!